sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Uus blogi!

Sain viimein innostusta tekemään uuden blogin, mulla on ollu niinku ainaki kolme blogia, mutta oon poistanu ne kaikki, ja tein nyt uuden.
Noni, nyt tähän alkuun vähän jotain minusta, eli mää oon 13-vuotias tyttö täältä Torniosta, käyn Putaankoulussa, ja mää seurustelen tällä hetkellä, mulla on kaks koiraa, Kiira ja Nita.
Tänään oon ollu kotona vaan, ja kattonu leffaa ja näin, kun en oo päässy ulos.
Oon ollu nyt viikon arestissa, koska olin nii pahis, enkä tullu kotia heti kun äiti soitti, mutta ei tässä mitään, kyllä tästä selvitään hengissä, onneks aresti loppuu huomenna, ja sitten meen tiistaina kattoon Essin kanssa sen Twilight - Aamunkoi osa 2 ootan sitä innolla, kun oon käyny elokuvissa viimeks monta vuotta sitten, ja nyt vihdoin saan kyydin kemiin elokuviin.
Mää oon ollu paljon haaparannalla, koska minun hellu asuu siellä, nii oon sitten ollu sen kanssa siellä.
Essi on mulle kuin oma sisko, kun oon sen kanssa joka viikonloppu jossaki sekoilemassa, ja ollaan muutenki nii samanlaisia ihmisiä.
Ollaan Essin kanssa koko viikonloppu melkein popitettu tuota biisiä, minkä laitan sitten tähän loppuun.
Mulla ei ole nyt mitään kuvia tänne, mutta kyllä niitäki tulee olemaan täällä paljon.



Nyt mää lähen saunaan, ja sitten kattoon jonku elokuvan, kirjotan lisää vähän myöhemmin, nyt öitä kaikille♥

1 kommentti: